heenreis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu heenreis - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu

heenreis

Blijf op de hoogte en volg Lars

21 Juni 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,

Vanmorgen vroeg om 3:15 liep onze wekker af om naar schiphol te vertrekken. Het grote avontuur ging beginnen. Lars vond het allemaal heel spannend en was erg druk toen hij uit bed kwam. Geen geduld en stond al met z'n rugzak op zijn rug toen ik me nog moest aankleden. Het was rustig op de weg dus we waren netjes op tijd op Schiphol. Lars keek zijn ogen uit, hij was er immers nog nooit geweest.
Eerst maar eens koffie gezocht, dat valt niet mee om 5.30 uur 's-morgens maar uiteindelijk gevonden. Nadat we wat taxfree spulletjes hadden gekocht ( lees parfum natuurlijk) moesten we ons om 7:20 melden bij de gate. Daar stond de grote boeing 747 al klaar en bij mama kwamen de klamme handjes al opzetten. Lars vond het nog steeds razend interessant.
Het vliegtuig zat niet helemaal vol dus dat was lekker. Super vriendelijke stewardessen( een groot compliment voor de KLM) die al aan mama zagen dat ze niet happy de peppie was....
Helaas zaten we niet bij het raam, een tegenvaller voor Lars en Jesper.
Wij hebben beide kinderen 10 uur lang niet gehoord. Schermpjes in de stoel voor je zijn toch een fantastisch vermaak. Lars vond het toilet in het vliegtuig erg interessant, je plas zuigt zo naar buiten mam!!!. Na 8 uur vliegen maakten we een tussenlanding op St. Maarten en gingen er een hoop mensen uit zodat er nog meer plek in het vliegtuig kwam. Na een vette knipoog van Lars aan de stewardess mocht hij samen met papa aan het raam gaan zitten. Geweldig vond hij het!!! Hij heeft het niet van zijn moeder ha ha. Bijgaand een foto van het opsteigen van St. Maarten.

Na 1 uur en 20 minuten stonden we aan de grond in Curacao. 14:00 uur 's- middags plaatselijke tijd. Buiten stond er keurig iemand van het CDTC ( curacao dolphin therapy center) op ons te wachten en met nog 2 andere gezinnen vertrokken we in een bus naar ons appartement. Daar aan gekomen werden we hartelijk verwelkomt door Karen de receptioniste. Bon bini!!!!! Welkom op Curacao!! Je voelt je meteen thuis. Lars was natuurlijk al meteen op zoek naar het zwembad en vroeg, mam kan je ff mijn zwembroek pakken!! Tuurlijk Lars als je ff geduld hebt? Geduld tja ook dat hopen we hier te vinden. Het appartement ziet er geweldig uit en Lars zei ik voel me hier helemaal thuis. Het was een lange reis en eigenlijk zijn we heel moe, maar op moment van dit schrijven is het pas 18:00 oftewel 00:00 uur in Nederland. Jesper is al in slaap gevallen en Lars ligt nog een filmpje te kijken maar of dat lang gaat duren????

We gaan maar even kijken waar we iets makkelijks kunnen eten en dan duiken ook wij niet te laat ons bedje in. Morgen gaan we de omgeving maar eens verkennen. Drumi Dushi!!!

• 22 Juni 2013 - 00:31

Opa Gerrit En Oma Nel:

Hallo allemaal,leuk om dit bericht te volgen,net alles op Skype gezien en het ziet,er
    allemaal geweldig uit geniet er maar lekker van,
    liefs van uit het koude Hoek van Holland!!!!!!!!

• 22 Juni 2013 - 11:41

Tante Lonnie:

Zooo lars wat een indrukken heb jij opgedaan zo op1 dag zeg!!! Fijn dat het allemaal goed gegaan i en dat julli nu lekker kunnen gaan genieten van wat curacao allemaal te bieden heeft.
    Vanochtend al met mama zitten appen.....terwijl jij nog lekker lag te slapen!!
    heel veel plezier vandaag en tot hoors dikke kus

• 22 Juni 2013 - 12:18

Familie Van De Riet:

Fijn dat jullie reis zo goed is gegaan. Leuk om het zo te lezen, wij blijven jullie volgen.
    Geniet er lekker van. Liefs vanuit een regenachtig Hoeven.

• 22 Juni 2013 - 16:37

Juf Nicole:

Hoi Lars,

Jij hebt al veel beleefd op 1 dag! Nu lekker gaan genieten met z'n allen! Veel plezier!!!

• 22 Juni 2013 - 21:19

Lonneke:

Fijn dat jullie reis helemaal goed is verlopen.
    Hebben jullie al wat rondgereden,of ff lekker uitgerust.
    Geniet er met zijn allen van,en Lars zet hem op!
    Ben nog steeds super jaloers!
    Grt,van ons.xx

• 23 Juni 2013 - 19:34

D.van Eijk Verkade:

Lieve schatten, Wat een fijn begin van jullie vacantie. De reis goed verlopen zonder problemen en nu op naar het doel waar jullie zo naar verlangd hebben. Ik weet zeker, dat alles naar wens zal verlopen. En dat het eé'n van de mooiste vacanties zal zijn. Geniet ze allemaal, maar vooral Lars. Een dikke kus van mij Tante Dory

• 24 Juni 2013 - 14:05

Rita Denkers:

Wat leuk om jullie verslag mee te lezen, volgens mij hebben jullie onze kamer, maar ja ze zullen wel allemaal het zelfde zijn.. Is het de eerste kamer, rechts als je boven komt, naast de bibliotheek.(Di Buki.)

Hoop dat alles naar wens verloopt voor jullie en dat Lars het ook leuk gaat vinden met de dolfijnen, ik ben benieuwd met wie hij mag zwemmen en wie zijn persoonlijke begeleiding wordt. Het zijn allemaal zulke lieve mensen daar...je wordt er emotioneel van als je dat allemaal mee gaat maken.

Nog veel plezier en lekker eten bij Hemmingway en zijn luxe strandje. Doei lieve groetjes Rita

• 24 Juni 2013 - 23:17

Stichting Nicolette:

Lieve Lars en familie,

Vandaag je eerste therapie dag gehad! Ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan en hoe je het vond om met de dolfijn te zwemmen.
    Ik wens jullie een hele goede en succesvolle therapietijd toe en ik blijf jullie volgen hoor!!!!
    Lieve groetjes,
    Anne-Mieke Berkel