4e therapie dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu 4e therapie dag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu

4e therapie dag

Blijf op de hoogte en volg Lars

27 Juni 2013 | Curaçao, Willemstad

Lieve volgers,

Allereerst willen wij jullie bedanken voor alle leuke, en lieve reacties. Fijn om te lezen dat het thuisfront zo met ons mee leeft. Ook voor ons is het iedere ochtend weer leuk om te kijken wie er gereageerd heeft.

Vanmorgen werd onze huurauto gebracht door Rick van de Wal. Een oude bekende uit Hoek van Holland die hier al 2 jaar op Curacao woont.
Daarna werden wij om 10:30 verwacht op het CDTC voor een workshop van Paul. Deze workshop ging over belonen en bekrachtigen. Jan-Willem en ik zijn daar samen naar toe geweest, het was erg interessant. Goeie tips meegekregen voor thuis.
Daarna weer even naar huis om een broodje te eten, om vervolgens om 13:00 uur weer aan de therapie te beginnen. Vandaag weer 2 soorten drinken ( taksi en water!!! ) en 2 soorten eten ( boterham met smeerkaas en blokjes kaas ) meegenomen.
Eerst ging Lars weer voor een half uur mee naar binnen en hebben ze daar nog even gesproken over wat er gisteren gebeurde ( zijn boze bui ). Eerst kon Lars het niet uitleggen en draaide hij er maar omheen, maar Paul bleef vragen en uiteindelijk kon hij toch wel vertellen dat het niet goed was wat hij had gedaan. Heel goed Lars!!!

Toen de test met de boterham met smeerkaas wat Lars lekker vind en de blokjes kaas die hij nooit wil eten. Deze waren nu zomaar ineens op. En hij lust altijd kaas tussen een tosti of over de pasta, maar geen blokjes!!! Het is en blijft toch erg bijzonder.

Daarna weer omkleden en naar het dok waar Bonnie alweer lag te wachten. Vandaag werd Lars ook gefilmd door het CDTC. Dus alle kunstjes kwamen weer uit de kast. Ook het kusje van Bonnie!!! Wat Lars eigenlijk niet wilde. Goed gedaan Lars weer iets overwonnen.
Er zwom ook iemand in het water met een onderwater camera, wij zijn erg benieuwd naar deze beelden.

Na een half uurtje ging Lars weer uit het water en was het de beurt aan de flesjes drinken. Lars heeft nog nooit 1 slok water doorgeslikt moet je weten. En nu?? Is het toch gelukt!!! Het gaat nog niet van harte en is het nog een mengeling van 3/4 water en 1/4 taksi maar goed het begin is er, morgen gaat Paul daar weer mee verder.
Nog even wat met Bonnie gespeeld en toen zat de therapie ervoor vandaag weer op. Goed gedaan hoor Lars!! Papa en mama zijn heel erg trots op jouw.

Na de therapie zijn we met de auto naar Willemstad gereden om daar nog even rond te kijken. Natuurlijk over de pontjes brug gelopen die Lars herkende uit Bassie en Adriaan ha ha ha.
Als laatste zijn we speciaal voor Lars, hij mocht kiezen vandaag, naar de Mc Donalds gegaan omdat hij tenslotte nu ook de friet lust.
Het was wederom weer een fantastische dag. Morgen alweer de laatste therapiedag van deze week en kijken we al uit naar zaterdag want dan is de familyswim en mogen Jesper en wij met de dolfijnen zwemmen.
Slaap lekker allemaal en een dikke kus van ons allemaal.

Drumi dushi!!!!!

• 28 Juni 2013 - 06:51

Anne-Mieke Berkel:

Lieve familie,
    Het is en blijft toch iedere keer bijzonder! Ik vertel altijd netjes tegen iedereen dat het geen wondertherapie is maar dat deze therapie je helpt een stap in de ontwikkeling te maken. Als ik ook nu weer jullie verslag lees lijkt het stiekem wel een wondertherapie!!! Lars je doet het geweldig en blijf doorzetten!!! Jesper, heb jij het een beetje naar je zin??? Morgen lekker familyswim........je zal dat zeker gaaf vinden!!! Ik wens jullie alvast een heel goed weekend toe!!! Geniet van deze bijzondere reis!!! Lieve groet, Anne-Mieke Berkel

• 28 Juni 2013 - 07:54

Lonneke:

Goedemorgen,

Wat doet hij het goed zeg,leuk om te lezen.
    Dat familie zwemmen lijkt me ook fantastisch.
    Geniet er met zijn allen van,en nog een heel fijn weekend,
    even rust voor Lars toch?
    We kijken uit naar het volgende verslag,om jullie ervaringen te lezen.
    Xxx ook voor Jesper.

• 28 Juni 2013 - 08:30

Opa Gerrit En Oma Nel:

Goede morgen allemaal,

Iedere morgen weer spannend ,wat er weer in het verslag staat, Lars wat doe jij het goed zeg
    En wat is Bonnie toch een mooi beest,geef hem ook maar kusje van ons,geniet van elk moment,

Heeeeeeel veel kusjes van ons xxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Juni 2013 - 08:48

Nathalie:

Met een grote glimlach lees ik aandachtig ieder verslag. Wat een sprongen worden er gemaakt zeg! Super om te lezen, maar om dit zelf mee te maken moet echt geweldig zijn! Geniet ervan lieverds ennehhhhh ..... Lars Bonnie mag van mij ook een kusje krijgen hoor, geef jij die???? Jesper ook veel plezier hè, morgen. Maud en jw ook natuurlijk!! Xxx

• 28 Juni 2013 - 08:58

Sandra:

Wat gaat het snel, alweer een week voorbij en zoveel gebeurd!!!! Ik vind het zo bijzonder allemaal wat er in 1 week al bereikt wordt. Ik lees zoveel enthousiasme uit jullie , zo gaaf. Jullie zijn trots op Lars, ik ook. Maar ben ook trots op jullie Maud, Jan en Jep!!!! Have fun! X

• 28 Juni 2013 - 09:38

Dianne:

Fantastisch!!! Wat jullie en vooral Lars al bereikt hebben. Het lijkt me een geweldige ervaring om dat allemaal te zien. Zwemmen tussen die dolfijnen met je kinderen is toch ook super. Iedere dag kijken we weer uit naar jullie verslag, vooral Robbert. Hij zit alle foto's te volgen, ze zijn echt mooi JW.
    Lars we zijn hartstikke trots op je en voor jullie allemaal een dikke knuffel van ons. xx

• 28 Juni 2013 - 10:55

Oma Babs En Opa Tim:

Hallo lieverds,

Zoals annemiek al schrijft is het geen wondertherapie maar het is wel iets heel bijzonders je zou toch bijna in wonderen gaan geloven. Wat is er veel gebeurd deze week ik denk dat jullie wel aan het weekend toe zijn je moet het toch ook allemaal verwerken. Spannend ook voor jullie om morgen met bonnie te gaan zwemmen wij zouden wel even om een hoekje willen kijken.
    Lars wij zijn zo blij en trots op je blijf je best doen hè. Fijne dag en dikke kus van ons.

• 28 Juni 2013 - 19:53

Lonneke:

hallo allemaal, wat een vooruitgangen worden er gemaakt zeg. het lijkt toch wel op een wonder!!
    super gaaf dat julli nu morgen met de familie mogen meezwemmen!!!
    Blijf genieten want je ziet de eerste week is alweer voorbij!!

heel veel plezier morgen en tot hoors dikke kus

• 29 Juni 2013 - 03:06

Ellen:

Lieve allemaal
    Wat een mooi en leuk verslag van jullie met jullie topper,Lars! want wat doet hij het goed,en
    wat leert hij al veel! En wat genieten we iedere dag weer van onze kids,het is heerlijk hier
    te zijn en zoveel moois met elkaar te delen,geniet van deze speciale momenten,dat er nog
    maar veel zullen komen! Gezellig en leuk dat we elkaar hebben ontmoet.xx