8e therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu 8e therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu

8e therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Lars

03 Juli 2013 | Curaçao, Willemstad

En... Daar zijn we weer!!!
Ha ik ga straks nog ontwenningsverschijnselen krijgen als we straks weer thuis zijn. Zal even afkicken worden. Of jullie moeten het leuk vinden wat wij allemaal thuis doen. Dan schrijf ik verder. Haha.
Jesper en Jw gingen vanmorgen samen naar Willemstad omdat Jesper wilde shoppen!!! Hij had een mooie winkel gezien maar die was gisteren vanwege vlaggetjesdag ( soort koninginnendag ) gesloten. Ze kwamen terug met een leuk voetbalshirt.
Ik was in de tussentijd naar een workshop die gegeven werd door Paul. Deze ging over ontspanning. Erg interessant en iets waar ik als stress-koningin echt wel iets aan kan hebben.
Toen ik terug kwam waren de mannen ook weer thuis en aten we een boterham om vervolgens weer naar het CDTC te gaan. Lars had vanmorgen na het eten nog 10 druiven gekregen. Die ging hij niet opeten zei hij. Dus ik verwees hem met bord naar zijn kamer en hij kon terug komen als het op was. Zo af en toe keek ik of hij at. Niet dus, lekker laten zitten daar. Even later kwam hij terug met leeg bord. Toch gelukt zei hij. Ok prima.
Ik riep naar Jesper dat hij zijn slippers moest gaan zoeken omdat we naar de therapie gingen. Trekt Jesper een kussen opzij wat op de grond lag om te kijken of zijn slippers eronder lagen, liggen daar die druiven verstopt!!! Potverdorie toen werd ik wel kwaad!! En dus moest hij er toen 15 opeten, pech, moet je maar luisteren. En die 15 gingen gewoon op.

Aangekomen op het CDTC kwam Paul al snel naar ons toe. Hoe gaat het vroeg hij, ja prima alleen een klein probleem met de druiven.... Ok, ze gingen het samen nog even bespreken. Jesper ging in de tussentijd met Wendy (één van de dolfijntrainsters) mee om in de viskeuken een kijkje te nemen, en om te kijken naar het baby dolfijntje wat pas geboren is, echt zo schattig. Het broertje en zusje van Milan gingen ook mee, en Iris het zusje van Babette ook.
Daar zagen ze hoeveel vis die dolfijnen eten op een dag, niet normaal zoveel. Jesper heeft als enige de bakken met vis gevuld voor Bonnie, de rest wilde niet met hun handen in de dooie vis. Goed gedaan hoor Jep!!!

Lars kwam intussen weer naar buiten om weer naar Bonnie te gaan. Het begon allemaal weer leuk, maar dat veranderde snel. In hetzelfde bassin waar Lars zwemt met Bonnie, daar zwemmen ook de kinderen van Bonnie (Chabelita en Nubia) en die waren vandaag heel ondeugend!! Die zaten achter elkaar aan, luisterde niet naar de trainers en gingen hun eigen gang. Daarom was ook Bonnie niet bij de les, en was ze meer met haar kinderen bezig dan met Lars. Ha ha, ja zelfs bij dolfijnen luisteren kinderen soms niet.
Op een zeker moment werd er besloten dat het geen doen was zo, en gingen Babette en Milan naar een ander bassin om met andere dolfijnen hun therapie voort te zetten, en Lars mag morgen om 11:00 uur opnieuw zijn watersessie doen omdat Bonnie totaal niet bij de les was. Tja het zijn dieren hè en geen machines. We hopen dat het morgen beter zal gaan. De trainers hadden er ook goed de balen van.
We waren dus wat eerder klaar als de andere dagen.

Toen nog maar lekker even naar het strand, waar Milan met ouders en broer en zus gezellig bij ons kwamen liggen. De jongens hebben zich prima vermaakt de rest van de middag. En voordat we het wisten was het half 7 voordat we het strand verlieten. Heerlijk!!!

Het was weer een superdag!!
Nu weer heerlijk roesig naar bed om morgen weer allerlei leuke dingen te doen.
Weltrusten, Drumi Dushi, tot morgen!!

Xxx

Ps Lars verloor vanmorgen een melktand. De andere foto's zijn van een zeeschildpad, die zwemmen ook in het Seaquarium. Van een krab, die lopen hier overal over de rotsen, en van Lars die het heel fijn vind om door Bonnie geduwd te worden aan zijn voet.

• 04 Juli 2013 - 04:53

Milan De Kock:

Het was idd heerlijk om achteraf in de ondergaande zon nog even te relaxen! PS ik lees nu dat ik een workshop ben vergeten vandaag.... PPS denk je nog aan Hemingway voor de zondag whahaha? PPPS auto weer opgehaald? Truste!
    Esther, Ferenc, Milan, Thijmen en Bente

• 04 Juli 2013 - 08:49

Tante Lonnie:

Zo lars ook weer een tand kwijt? Wauw scott ook 2 vorige week...stoer hoor!!
    Lekker zus dat jij ook een beetje zen kan worden kan geen kwaad he stress kipje;-)
    Hier word het nu eindelijk ook een beetje beter weer....kunnen we hier ook het zand eens tussen de tenen voelen heerlijk!!
    Hoop dat Bonnie vandaag weer een beetje zen is en haar volledige aandacht aan Lars kan geven.
    Geniet weer van de dag. Dikke kussen

• 04 Juli 2013 - 10:43

Oma Babs En Opa Tim:

Hallo lieverds,

Wat een ondeugd hè die Lars dat leert hij misschien ook wel van de dolfijnen. Leuk voetbalshirt jep wel een beetje erbij lachen hoor. Goed van jou om de vissen uit te zoeken voor bonnie wat voor vis eten ze?
    Hoop dat de dolfijnen het vandaag beter doen dan heb je in ieder geval een extraatje.

Ja Maud dat wordt flink afkicken straks thuis maar je hebt gelukkig nog een paar dagen vakantie kun je een beetje acclimatiseren. Genieten maar weer vandaag gebruik de resterende tijd goed.
    Heb jij al wat geshopt of is er niets voor je bij. Zag van de week op de foto een paar leuke jurkjes op de achtergrond.......

Groetjes en dikke kus van ons

• 04 Juli 2013 - 16:42

Opa Gerrit En Oma Nel :

Hallo allemaal,

Weer genoten van je leuke verslag, Maud we zullen het gaan missen,Lars morgen je laatste dag met Bonnie
    Geef hem nog maar een heleboel knuffels

Liefs opa en oma xxxxxxxxxxxxxxxxx