5e therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu 5e therapiedag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu

5e therapiedag

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Lars

20 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Hallo allemaal,

STOP DE TIJD!!!!!! Oh wat gaat de tijd toch snel als je het zo naar je zin hebt. Vandaag alweer de laatste therapiedag van deze week gehad. En... het gaat steeds beter!!!! Lars maakt echt goeie sprongen vooruit. Vandaag hadden we weer een gesprekje met z'n vieren om de dag te beginnen. Bibi en Alisa waren daar natuurlijk weer bij.
Lars had aangegeven bij Bibi dat hij het niet kon uitstaan dat Jesper een snellere computer heeft, 2 beeldschermen heeft staan (pffff je moet het maar nodig hebben) en een iPhone 6 heeft, en een tv op zijn kamer. Dat zat hem allemaal toch wel heel erg dwars. Lars denkt namelijk dat Jesper dat allemaal van ons heeft gekregen en hij niet. Lars heft zelf ook een computer op zijn kamer maar wat Jesper heeft staan is natuurlijk wel zijn grote voorbeeld. Daarom gingen we vandaag uitleggen dat als je werkt zoals Jesper je daar dan voor kan sparen en het dan uiteindelijk kan kopen. Ja zei Lars maar ik wil ook graag bij de AH werken maar dat mag pas als ik 15 jaar ben. Daar heb je helemaal gelijk in..... maar wat zou je nou kunnen doen om toch wat centjes te verdienen om voor ook zo iets te gaan sparen. Klusjes!!!! Daarom heeft Lars nu een lijstje gemaakt waar hij klusjes heeft opgeschreven die hij kan doen en dan van ons daarvoor een spaarcentje krijgt. Nou dat zag hij natuurlijk wel zitten.
Toen zij ik je mag ook mijn auto wassen van binnen en van buiten, waarop hij antwoorden dan zet ik het dak wel open dan is ie ook gelijk van binnen schoon Ha ha ha. Kijk en dat was dan een echt leuk grapje. Wat we dan ook meteen tegen hem zeiden. En een complimentje daarvoor gaven.
Bibi heeft aangegeven dat hij steeds minder 'grapjes' gebruikt als hij iets moet doen hij leert dus echt al wel wanneer het niet kan en wanneer wel. Maakt hij een grapje wanneer dit echt niet gepast is dan kaatst ze dat meteen terug naar hem.

Toen was het na een half uurtje weer dok tijd met Chabelita, zij doet ook nog steeds heel goed haar best, ondanks dat ze het vanwege de zwangerschap best zwaar heeft. Ook vandaag moest Lars aan de mensen op het dok 2 keuzes vragen wat hij keurig netjes doet. Het gaat hem eigenlijk steeds makkelijker af dus vanaf volgende week gaat Bibi dat iets moeilijker maken.

Ik heb eigenlijk nog niks geschreven over de andere therapie kinderen die samen met Lars om 8 uur beginnen. Helaas is dat lang niet zo gezellig als 3 jaar geleden....maar toen was het dan ook echt SUPER met 4 Nederlandse gezinnen. Nu zijn er heel veel duitse gezinnen 2 jongens en 1 klein meisje wat heel erg moet huilen iedere dag in het water.

Morgen staat de family swim op ons te wachten en mogen wij hetzelfde gaan beleven wat Lars iedere dag mag. Zwemmen met Chabelita. Fantastisch om dit weer mee te mogen maken. Lars gaat morgen de foto's maken dus die plakken we er dan weer bij.

Drumi Dushi
xxx van ons

• 20 Augustus 2016 - 08:53

Ferenc En Esther :

He allemaal,

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en wat tof dat Lars zulke stappen maakt! We genieten van jullie verhalen en foto's en denken terug aan onze tijd samen 3 jaar geleden.....slik......
    Wat mooi om die verandering bij Lars te zien.

Geniet van jullie weekend en volgende week lezen, kijken en dromen we weer verder bij jullie verhalen.

Veel liefs van ons 5 en!

• 20 Augustus 2016 - 09:47

Lonneke :

Wat een leuke foto's weer zeg!! En wat fijn dat het goed gaat.
    Ben trots op je Lars. Ga maar veel klusjes doen en sparen voor spullen die je graag wilt.
    Veel plezier met de family swim
    Dikke kus

• 20 Augustus 2016 - 11:25

Meriam :

Lieve Lars

Het is hier nu zaterdagochtend 11.00 en ik liep een beetje achter. Hoorde van Wil al dat het geweldig is om te lezen hoe het met je gaat. Ik zit hier dus nu ook met kippenvel je verslagen van afgelopen dagen te lezen en te genieten van je blije foto's. Ook mooi om je broer Jesper te zien genieten aan de waterkant. Jullie stralen gewoon allemaal!! Fantastisch om te zien..... ik, of nee, wij genieten stilletjes mee op afstand. Hoe bijzonder is dat!

Groetjes Meriam

• 20 Augustus 2016 - 14:45

OPa Gerrit En Oma Nellie:

Lieve Uiltjes,

Weer een mooi verslag, en Lars wat doe jij het goed, TOPPIE, veel succes met de Family Swim, en Lars,
    jij kan hele mooie foto!s maken, wij kijken er naar uit !!!!!!

kus xxxx

• 20 Augustus 2016 - 21:41

Rita Denkers:

Wat leuk om het zo allemaal mee te beleven......of we er pas nog waren....zelfde beelden en foto's. Mooi boek maken hoor (ik wil het ook wel doen)
    Het is genieten en je leert weer nieuwe dingen, zodat jullie met nieuwe handvatten naar huis kunnen gaan.
    Geniet nog maar lekker. Groetjes