Aankomst op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu Aankomst op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu

Aankomst op Curacao

Blijf op de hoogte en volg Lars

13 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Goedemorgen! ( voor jullie wel, voor ons avond)

We zijn er!!!! Na een prima vlucht van 9 uur kwamen we op donderdag 11 aug Curaçao tijd 13:30 aan. Wat ben ik blij dat onze kinderen van schermen houden en dan ook echt 9 uur lang films kunnen kijken. De tijd in zo'n vliegtuig vliegt dan echt voorbij.

Altijd weer spannend of alle koffers ook met ons mee zijn gegaan, zeker na alle meldingen van vermiste koffers bij de KLM maar gelukkig..... die van ons waren er.

We werden bij de uitgang netje opgevangen door een chauffeur van het CDTC en samen met 2 andere gezinnen ( Duits en Nederlands) gingen we op weg naar het appartement.
En ja hoor....ze stond ons al op te wachten en we werden met 3 dikke zoenen ontvangen door Karin de receptioniste van de Dolphin suites. Weliswaar 21 kilo lichter, maar die kon ze zeker missen (hahaha).
Na even bij gekletst te hebben was Lars al heel ongeduldig op zoek naar zijn zwembroek.... MAAAAMMMM ik wil zwemmen!!!! We gaan eens proberen of we ook geduld kunnen trainen bij hem pffffff.....
Plons daar lag hij al in het zwembad... wat is een kinderleven toch eigenlijk fijn.

Nadat we de koffers hadden uitgepakt en een korte broek en slippers te voorschijn hadden getoverd zijn we eerst een welverdiend drankje gaan drinken bij Hemingway op het strand. We hadden tenslotte nog een redelijke tijd te gaan voordat we naar bed konden. We gingen proberen 20:00uur te halen, nou ik kan je vertellen dat valt niet mee als je al 22 uur onderweg bent.
Trek in eten hadden we ook niet echt maar je moet wel iets eten anders word je in de nacht wakker van de honger dus maar even een frietje genomen. Lars heeft 20:00 uur niet gehaald en wij net aan.

Ja hoor 4 uur in de ochtend en klaar wakker. Gelukkig is bij jullie het leven dan alweer begonnen en wat is het dan fijn dat Facebook er is. Lekker alles even bij lezen en whatsappen met het thuisfront is dan een goeie tijdsbesteding. Toch nog wel even terug in slaap gevallen maar om 5:30 hoorde ik de eerste toch alweer. We zaten dan ook vroeg aan het ontbijt. Onze auto werd om 10:00 uur gebracht en daarna hebben we een heerlijke stranddag gehad. Niet echt volle bak zon vandaag, maar om ons lijf te laten wennen aan de zon, een
prima 1e dag.
Bij terug komst in het appartement kregen we de map van het CDTC met de tijd van Lars zijn therapie.... van 8:00 tot 10:00!!!!!!!! slik..... dat is vroeg op je vakantie!!! Maar alles voor ut jong dus vroeg uit de veren de komende week. Zijn therapeute heet Bibi en zij is fysiotherapeute. We zien nu nog niet helemaal in wat dat met gedrags problematiek te maken kan hebben maar goed maandagochtend moeten we om 7:30 in het CDTC zijn en gaan we haar ontmoeten.
Zo inmiddels is het hier 21:30 en gaan we zo heerlijk slapen want ook dit was weer een lange dag als je zo vroeg wakker bent.

Drumi Dushi

• 13 Augustus 2016 - 08:29

Lonneke :

Oh jee das best vroeg voor in je vakantie ja

• 13 Augustus 2016 - 09:36

Frea:

Hallo familie den uil,wat leuk om op deze manier jullie te volgen,hoef ik Maud niet heel erg te missen

• 13 Augustus 2016 - 10:08

Opa Gerrit En Oma Nel:

Lieve allemaal, fijn dat jullie zo!n goede reis hebben gehad,nu op naar het 2e avontuur zwemmen met
    Dolfijnen ,dat is best vroeg zeg maar dan kunnen jullie nog de hele dag naar het strand, wensen Lars heel veel succes, en goed luisteren, je kan het !!!!!!!!