Bijna........ - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu Bijna........ - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lars Uil - WaarBenJij.nu

Bijna........

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Lars

06 Augustus 2016 | Curaçao, Willemstad

Lieve familie,vrienden en kennissen,

Bijna is het zover..... na 3 jaar gaan we opnieuw naar Curacao om met Lars opnieuw de dolfijn therapie te gaan volgen. Via dit blog zullen wij proberen jullie mee te nemen in onze avonturen en ontwikkelingen bij Lars zijn therapie.

A.s donderdag 11 aug vliegen wij om 10:00 uur s"morgens met de
KL 735 waar we om 19:30 Nederlandse tijd zullen landen. Het is daar 6 uur vroeger.

We hopen dat we weer net zoveel resultaat gaan boeken als 3 jaar geleden, kregen we maar garantie....... Toen gingen we voor zijn eet en drink problemen wat echt wel heel erg verbeterd is na die tijd. Nu gaan we voor zijn sociaal/emotionele problemen en hopen we dat ze daar in Curaçao er meer raad mee weten dan hier in Nederland. Hij is eigenlijk TE sociaal. Dat lijkt leuk maar in zijn geval is dat een hele grote valkuil en kunnen mensen daar misbruik van maken.

In het nieuwe schooljaar moet hij naar het voortgezet onderwijs toe en dmv deze therapie hopen we dat de stap dan voor hem en de omgang met andere mensen en kinderen beter gaat worden. Zijn grootste wens is om vrienden te kunnen gaan maken op zijn nieuwe school.... laten we hopen dat DAT straks gaat lukken........

De therapie voor Lars begint op maandag 15 augustus ( op opa's verjaardag!) en is iedere dag 2 uur. Hoe laat we therapie hebben weten we nog niet dat horen we zodra we er zijn. In het volgende verslag zullen we het jullie vertellen.
We gaan nu zorgen dat de koffers gepakt worden en hopen we dat er niet te veel toestanden zijn op Schiphol.

Groetjes Jan-Willem, Maud, Jesper en Lars

• 06 Augustus 2016 - 22:05

Yvonne Den Braber:

Lieve Lars,
    Heel veel plezier en succes straks in Curaçao! Zet 'm op, heb er alle vertrouwen in dat je het supergoed zal doen! Je hebt al een hart van goud dus daar hoeven de dolfijnen niks meer aan te doen!
    Groetjes voor papa, mama en Jesper!

Dikke X voor jou!

Liefs (juf) Yvonne

• 07 Augustus 2016 - 13:52

Meriam En Wil:

Lieve Lars,

Wil en ik wensen jou weer heel veel succes maar natuurlijk ook veel plezier. Wat heerlijk weer, die dolfijnen wachten al op jouw komst! Wij hebben er in ieder geval vol vertrouwen in dat het jou ook deze keer gaat lukken en wij weten zeker dat je nieuwe klasgenootjes ook trots gaan zijn om jou als vriend te hebben of te mogen worden. Wij zijn dan wel geen klasgenootjes maar zijn in ieder geval nu al trots!

Heel veel plezier.....

Lieve groeten Wil en Meriam

• 11 Augustus 2016 - 20:14

Anne-Mieke Berkel:

Lieve familie,
    Jullie zijn net geland op Hato!!!! Nog even een paar dagen bijkomen en acclimatiseren en dan een maandag starten met de therapie. Lieve Lars, wij wensen jou ontzettend veel leerplezier en maak er een mooie tijd van. Het zal zeker niet altijd even makkelijk zijn, maar het zal je zeker goed doen. Heel veel liefs voor jullie allemaal